16 Ocak 2007 Salı

Bir yalnız Şörlok:))

Bilirsiniz hep detektif senaryolarinda detektif bir assistanla çalışır; bende bu işi çözmek için asistan arayip durdum ama bulamadım daha:( Maille ve burdan kazla ilgili fazla bilgi isteyen arkadaşlar lütfen hafta sonuna kadar bekleyin, o zaman vaktim olup bu kaz üzerindeki esrar perdesini aralıcam. Bu sabah işe giderken bu resmini çektim, umarım mavi gözlerini görebiliyorsunuz. Bide her sabah Şen Balıkçının önünde beklediği ilgimden kaçmadı. Şimdilik bu kadar ama hafta sonu asistanlı yada asistantsız bu işi çözüp sizlere haberi burdan vereceğim.

8 yorum:

Adsız dedi ki...

Merhaba Sem, bence kazin resmini modu iyi oldugu bir zaman gene cek :) bu arada kazin ismini de merak ettim eger yoksa biz bulalim :) Gelecek perdeyi merakla bekleyecegim ;) Opuyorum

Ori dedi ki...

Aaa, bunun gözü mavi mi? İyi ama bu Shaftta niye gözlükle dolaşıyordu? Hemde Police marka gözlük kullanıyordu!

Adsız dedi ki...

Hahahahahah Ori ne zaman gordun onu Shaftta, bizde buradan dedektiflik yapalim bari :)

Adsız dedi ki...

Banu ve Ori, siz kaz'a komplo teorisimi yapiyorsunuz? Akşamdan kalma olduğunu falan iddia eder gibi bir haliniz var. Benim bildiğim kazlar bırak Police marka hiç gözlük takmaz. Hayretlerdeyim doğrusu!!!!!

Adsız dedi ki...

Police marka ama son modelden , o yuzden bilmiyorsundur :)

Cemre Kabaş dedi ki...

Vay gak vay:)Police marka gözlük taktına göre iyi kazanıo heralde:) Bi torpil bulsakta rodiyle diyaloğa geçsek belki bizim içinde bişeyler yapar:) Ben de belki onun kadar ünlü olurum bir gün:)Yürü rodi arkandayız...

Adsız dedi ki...

Hiç yalnız Şörlok havanız yok ama illaki bir Dr Yağmur'um olsun derseniz buralardayım, hazır sömestirde başlamışken ciddi bir çalışma işine girebiliriz.

Adsız dedi ki...

hahahhaahha Yagmurcum su etiketten bence nasil siyrilabilirimi bir dusun bence bu somestr :) opuyom