30 Ocak 2007 Salı

Gene mi Rodi?.......

.......diyeceğinizi duyar gibi oluyorum ama ne yapayım Kadıköy'de sanki Rodi'nin dışında birşeyler olmuyor bugünler de yada ben göremiyorum. Akşam çarşıda bu akşam ne alsamda pişirsem diye kara kara düşünerek yürürken bir baktım bizim Rodi; hemde her zaman ki vakur havasını bırakmış bir şekilde siyah giysili bir adamın peşinden değme kazlara taş çıkarırcasına koşuyor. Bende aynı tempoyu yakalayamasam da birden kendimi onları takibe almış buldum.

İkili köşedeki meyve-sebze tezgahının önüne geldiler, Rodi sabırsız bir şekilde beklerken, kendisinin daha sonra Nimet Bey olduğunu anladığım beyefendi (ki gerçek bir beyefendi kendileri), o hani yeni çıkan uzun, etli kırmızı biberler varya onlardan almak için tezgaha uzandı ve bir tane alıp Rodi'ye uzattı . Ben bu arada resminizi çekebilirmiyim diye sorarken, sorumla hiç ilgilenmeyen Rodi biberi üç parçada bitirmeyi başardı. Nimet bey ise memnuniyetle dedi ama çekilen resimlerden istedi, bende kendilerine söz verdim.

Ankara'ya yaptığım son birkaç seyehatimde bana evsahipliği yapan ve gerek oyunculuk gerekse yönetmenlik yolunda hızla ilerleyen arkadaşımın dediğine göre bu tür biber C vitamini deposuymuş ve özellikle sabahları kahvaltıda yenmeliymiş. Hatta bende İstanbul'a döndüğümde bu bilginin bana verdiği gazla bir kilosunu almış, iki sabah düzenli yedikten sonra kalanını çürütmeyi başarmıştım. Bunu da ek bilgi olarak vermek istedim işte.

İşte bir gün daha böyle bitti. Pazar günü bir 5 dakikalığına lapa lapa yağan kardan sonra sadece rüzgarlı soğukların kaldığı böyle bir akşamda evde oturup Beyaz Gelincik seyretmek, ha birde arkadaşlarla yapılan uzun telefon konuşmaları (kontürleri sıfırlamış bile olsam) iyi geldi. Haydi kalın sağlıcakla, sevgiceklerle...

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Bebis merhaba :) bende yatmadan bir bakayim demistim ki yeni yaziyi gorunce cok heyecanlandim, hemde haber Rodiyle ilgili olunca daha bir heyecanlandim, valla tebrik ediyorum caktirmadan dedektiflik yapiyorsun, bir dahaki sefer gordugunde Rodi ye sorar misin asparagus severmiymis, cunku hediye olarak getirmeyi dusunuyorum...bu arada en yeni fotograflarini yayinlayacagin icin de cok sevincliyim, ellerine saglik :)

Adsız dedi ki...

Nimet Bey e helal olsun, Rodi ye gozunun ici gibi baktigi hemencecik okunuyor...